Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jag kör lite fiddy.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="makafone" data-source="post: 282641" data-attributes="member: 42714"><p>Hej</p><p>jag heter Fredrik och är 15 år jag har precis hakat på den där nya jibbar trenden som är skitcool. Jag bor någonstans i södra eller mellan sverige och ägnar igentligen mera tid åt att glo på nästa års skidor än att verkligen åka skidor.</p><p>Jag brukar hänga på freerides forum och klanka ner på alla som i mitt eget anseende är sämmre än mig själv på att åka, för huvudsken med att åka skidor är att det är cool inte att det är roligt. Har hört talas om ställen som Mammoth och Whistler och går in och snackar om deras parker/skidområden som om jag aldrig gjort något annat i hela mitt liv än att åka där., Fast igentligen är railen på min tomt den enda "parken" jag åkt i år (skall kanske till tandådalen v.7 och kanske alperna nästa år)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="makafone, post: 282641, member: 42714"] Hej jag heter Fredrik och är 15 år jag har precis hakat på den där nya jibbar trenden som är skitcool. Jag bor någonstans i södra eller mellan sverige och ägnar igentligen mera tid åt att glo på nästa års skidor än att verkligen åka skidor. Jag brukar hänga på freerides forum och klanka ner på alla som i mitt eget anseende är sämmre än mig själv på att åka, för huvudsken med att åka skidor är att det är cool inte att det är roligt. Har hört talas om ställen som Mammoth och Whistler och går in och snackar om deras parker/skidområden som om jag aldrig gjort något annat i hela mitt liv än att åka där., Fast igentligen är railen på min tomt den enda "parken" jag åkt i år (skall kanske till tandådalen v.7 och kanske alperna nästa år) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jag kör lite fiddy.
Tillbaka
Topp