Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jag lägger dubbel backflip
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="o_Lundgren" data-source="post: 286097" data-attributes="member: 58417"><p>Håller helt och hållet med. Tänk hur en tävling skulle bli ifall domarna bara skulle döma efter hur många grader man snurrar/flippar, en grab ger en viss poäng osv. och skita totalt i hur snyggt man utför tricket. All kritik är bra så länge man har underlag för den.</p><p></p><p>edit: Grymt av bulish att ens testa! Tror inte de är många som sätter ett trick cleant på första försöket. En diamant är inte vacker före den har blivit slipad...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="o_Lundgren, post: 286097, member: 58417"] Håller helt och hållet med. Tänk hur en tävling skulle bli ifall domarna bara skulle döma efter hur många grader man snurrar/flippar, en grab ger en viss poäng osv. och skita totalt i hur snyggt man utför tricket. All kritik är bra så länge man har underlag för den. edit: Grymt av bulish att ens testa! Tror inte de är många som sätter ett trick cleant på första försöket. En diamant är inte vacker före den har blivit slipad... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jag lägger dubbel backflip
Tillbaka
Topp