Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jag letar boende i verbier för hela säsongen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="susiehunt" data-source="post: 591335" data-attributes="member: 99345"><p>hejsan,</p><p></p><p>jag heter susie och jag kommer från nya zealand. jag har bott i sverige med min pojkvän det senaste halvåret men tänkte nu testa lyckan in the good ol alps. jag har redan fått jobb men har inte haft lika tur i logiletandet så jag undrar om det är nån som har en säng till övers att hyra ut eller om det är nåt gott gäng som har lust att titta om man kan hitta nåt att dela på i alba.</p><p></p><p></p><p></p><p>see ya</p><p></p><p>kontakt: 0739979234 susie.hunt19@gmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="susiehunt, post: 591335, member: 99345"] hejsan, jag heter susie och jag kommer från nya zealand. jag har bott i sverige med min pojkvän det senaste halvåret men tänkte nu testa lyckan in the good ol alps. jag har redan fått jobb men har inte haft lika tur i logiletandet så jag undrar om det är nån som har en säng till övers att hyra ut eller om det är nåt gott gäng som har lust att titta om man kan hitta nåt att dela på i alba. see ya kontakt: 0739979234 susie.hunt19@gmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jag letar boende i verbier för hela säsongen
Tillbaka
Topp