Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Jag letar efter en Steet/DH hardtail.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fuent3SS" data-source="post: 130126" data-attributes="member: 37772"><p>Okej, med 16000-17000 kommer du ganska långt.</p><p></p><p>Jag råder dig att köpa en lite billigare stål ram som t.ex Bitchen. Kostar som sagt 2300:- På Dr.Spoke i Sthlm. Sen väljer du ju själv om du ska ha dubbel eller singelkronat. Blir ju mkt smidigare med singelkronat oavsett hur mycke slag du kör.</p><p></p><p>Ska du ha Singelkronat rekomenderar jag RockShox Pike, Marzochhi Z150, eller Marzochhi 66RC el. VF.</p><p></p><p>Hjul:</p><p>Om du säger att de är DH du ska köra, så är ju 26" de ultimata. Då kommer du lättare över ojämnheter, 26" är även skönt för Street/dirt tycker jag. </p><p></p><p>www.chainreactioncycles.com</p><p>En sida från UK, bra priser och mycket säkert. Man får oftast prylarna inom 1 vecka. Mycket stortutbud. Jag har handlat därifrån flera gånger.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fuent3SS, post: 130126, member: 37772"] Okej, med 16000-17000 kommer du ganska långt. Jag råder dig att köpa en lite billigare stål ram som t.ex Bitchen. Kostar som sagt 2300:- På Dr.Spoke i Sthlm. Sen väljer du ju själv om du ska ha dubbel eller singelkronat. Blir ju mkt smidigare med singelkronat oavsett hur mycke slag du kör. Ska du ha Singelkronat rekomenderar jag RockShox Pike, Marzochhi Z150, eller Marzochhi 66RC el. VF. Hjul: Om du säger att de är DH du ska köra, så är ju 26" de ultimata. Då kommer du lättare över ojämnheter, 26" är även skönt för Street/dirt tycker jag. www.chainreactioncycles.com En sida från UK, bra priser och mycket säkert. Man får oftast prylarna inom 1 vecka. Mycket stortutbud. Jag har handlat därifrån flera gånger. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Jag letar efter en Steet/DH hardtail.
Tillbaka
Topp