Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jag leter Resesällskap/Boende sällskap till Whistler alt. St Anton.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henrik_Nordlander" data-source="post: 51993" data-attributes="member: 35163"><p>Hej </p><p></p><p>Jag leter Resesällskap/Boende sällskap till Whistler alt. St Anton.</p><p>Jag har tidigare aldrig säsongat men har nu efter divere olika resor bestämt mig för att det äntligen skall bli av. Jag är en 21 årig kille från stockholm som har lätt för att vara social och är väldigt utåtriktad. Har tidigare rest själv i en längre tid i australien så tänkte därför att det kunde vara kul att åka med någon annan. Tänkte mig att jag skulle resa från början av Januari och så stanna länge det finns snön. Om intresserad så hör av er <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /> Henrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henrik_Nordlander, post: 51993, member: 35163"] Hej Jag leter Resesällskap/Boende sällskap till Whistler alt. St Anton. Jag har tidigare aldrig säsongat men har nu efter divere olika resor bestämt mig för att det äntligen skall bli av. Jag är en 21 årig kille från stockholm som har lätt för att vara social och är väldigt utåtriktad. Har tidigare rest själv i en längre tid i australien så tänkte därför att det kunde vara kul att åka med någon annan. Tänkte mig att jag skulle resa från början av Januari och så stanna länge det finns snön. Om intresserad så hör av er :-) Henrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jag leter Resesällskap/Boende sällskap till Whistler alt. St Anton.
Tillbaka
Topp