Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jag leter Resesällskap/Boende sällskap till Whistler alt. St Anton.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JenniferH" data-source="post: 51995" data-attributes="member: 34587"><p>Tja Henrik!!</p><p></p><p>Va kul å se dig här.. det va inte igår! Så du e oxå sugen på Whistler.. ja me, men har fortfarande inte hittat boende. KAnske blir det annars en till säsong i Alperna igen, e mest sugen på St Anton denna gång!! Har inget boende nånstans och åker inte min kompis med inte heller ngt resesällskap.. </p><p></p><p>Nån som har några braiga tips, hör gärna av er!!</p><p>/Jennifer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JenniferH, post: 51995, member: 34587"] Tja Henrik!! Va kul å se dig här.. det va inte igår! Så du e oxå sugen på Whistler.. ja me, men har fortfarande inte hittat boende. KAnske blir det annars en till säsong i Alperna igen, e mest sugen på St Anton denna gång!! Har inget boende nånstans och åker inte min kompis med inte heller ngt resesällskap.. Nån som har några braiga tips, hör gärna av er!! /Jennifer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jag leter Resesällskap/Boende sällskap till Whistler alt. St Anton.
Tillbaka
Topp