Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Jag och Xavier kommer inte överens. Skall jag göra slut?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kung-Stalle" data-source="post: 1214427" data-attributes="member: 106118"><p>Men om man summerar upp lite</p><p></p><p>Flagship:</p><p>+ Välrenomerad</p><p>+ Lång</p><p>- Dyr</p><p>- Kort radie</p><p></p><p>Hovercraft:</p><p>+ Snygg</p><p>+ Lång (fast kort)</p><p>+ Föredlaktigt pris</p><p>- "magnetraction"</p><p>- Längre radie</p><p></p><p>Furberg All MTN</p><p>+ Välrenomerad</p><p>+ 100% med funktion i fokus</p><p>+ Tilltalande radie</p><p>+ All round</p><p>- Lång fast ganska kort</p><p>- Lite tråkig</p><p></p><p>Stranda Shorty</p><p>+ Egentligen jävligt rätt på många punkter</p><p>+ All round</p><p>- Men skall man gnälla på nåt så är det kort radie</p><p>- Dyr, egentligen dyrare än vad jag vill dega. Det är fan en veckas liftkort i Åre i prisskillnad mellan den och Howercraften, plus ett par bärs. </p><p></p><p>Nidecker känns för mycket carv, Ride verkar vara knölig att få tag på och buttpluggen var tyvärr för ful (vilket är en faktor). Aviator är för mycket twin för mig (men iofs inte mer än Furberg men ändå). </p><p></p><p>Synpunkter?</p><p></p><p>Stalle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kung-Stalle, post: 1214427, member: 106118"] Men om man summerar upp lite Flagship: + Välrenomerad + Lång - Dyr - Kort radie Hovercraft: + Snygg + Lång (fast kort) + Föredlaktigt pris - "magnetraction" - Längre radie Furberg All MTN + Välrenomerad + 100% med funktion i fokus + Tilltalande radie + All round - Lång fast ganska kort - Lite tråkig Stranda Shorty + Egentligen jävligt rätt på många punkter + All round - Men skall man gnälla på nåt så är det kort radie - Dyr, egentligen dyrare än vad jag vill dega. Det är fan en veckas liftkort i Åre i prisskillnad mellan den och Howercraften, plus ett par bärs. Nidecker känns för mycket carv, Ride verkar vara knölig att få tag på och buttpluggen var tyvärr för ful (vilket är en faktor). Aviator är för mycket twin för mig (men iofs inte mer än Furberg men ändå). Synpunkter? Stalle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Jag och Xavier kommer inte överens. Skall jag göra slut?
Tillbaka
Topp