Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Jag och Xavier kommer inte överens. Skall jag göra slut?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kung-Stalle" data-source="post: 1215922" data-attributes="member: 106118"><p>Jaha nu har jag tillbringat ytterligare några dagar med min XV. Det blev piståka så inget som XVen är ämnad för egentligen. Sammantaget så är det en bräda med något bättre carvingegenskaper jag behöver. Därmot vill jag gärna behålla den lite halvslöa surfingstilen. En locked in EC-känsla är inte riktigt det jag söker. </p><p>Så ja... då är nog Hovercraft, Camel Two, Bowlrider och liknande precis det jag skall ha. Camber i huvudsak men gärna lite lyft i fronten. För jag vill ju gärna kunna svänga ut i offpisten om det bjuds även om mesta åkningen kommer ske i anslutning till pist. </p><p></p><p>Så... får se om jag gör slag i saken och köper något. Måste köpa nya pupper först bara. De är fan sopslut.</p><p></p><p>Stalle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kung-Stalle, post: 1215922, member: 106118"] Jaha nu har jag tillbringat ytterligare några dagar med min XV. Det blev piståka så inget som XVen är ämnad för egentligen. Sammantaget så är det en bräda med något bättre carvingegenskaper jag behöver. Därmot vill jag gärna behålla den lite halvslöa surfingstilen. En locked in EC-känsla är inte riktigt det jag söker. Så ja... då är nog Hovercraft, Camel Two, Bowlrider och liknande precis det jag skall ha. Camber i huvudsak men gärna lite lyft i fronten. För jag vill ju gärna kunna svänga ut i offpisten om det bjuds även om mesta åkningen kommer ske i anslutning till pist. Så... får se om jag gör slag i saken och köper något. Måste köpa nya pupper först bara. De är fan sopslut. Stalle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Jag och Xavier kommer inte överens. Skall jag göra slut?
Tillbaka
Topp