Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Jag redigerar din film!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user93315" data-source="post: 887865"><p>Wow! Vilket erbjudande. </p><p></p><p>Vad är en cs-film?</p><p></p><p>Om jag har en massa filmklipp och en tanke med dem och säger dem till dig. Kan du då fixa redigeringen utifrån mina önskningar? </p><p></p><p>Kan du hantera green screen vid redigering? Tycker att den effekten är fin nämligen.</p><p></p><p>Vilket landskap bor du i? Själv bor jag i sydvästra Uppland precis vid Mälaren. Tänkte på om det finns möjlighet att vara med när du redigerar mina klipp så att jag får en relation och i framtiden kan rekommendera dig till andra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user93315, post: 887865"] Wow! Vilket erbjudande. Vad är en cs-film? Om jag har en massa filmklipp och en tanke med dem och säger dem till dig. Kan du då fixa redigeringen utifrån mina önskningar? Kan du hantera green screen vid redigering? Tycker att den effekten är fin nämligen. Vilket landskap bor du i? Själv bor jag i sydvästra Uppland precis vid Mälaren. Tänkte på om det finns möjlighet att vara med när du redigerar mina klipp så att jag får en relation och i framtiden kan rekommendera dig till andra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Jag redigerar din film!
Tillbaka
Topp