Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Jag redigerar din film!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="John_Te" data-source="post: 888391" data-attributes="member: 32667"><p>Ja det må så vara att jag blev det. Det bjuder jag på. Men förslaget att göra en fan-edit var seriöst menad. </p><p></p><p>För att försöka komma med något konstruktivt i denna filmtråd.</p><p>Ta exempelvis Simon Dumondts bidrag i Jon Olssons tävling. Som jag nu glömt namnet på. Då en åkare, fotograf och en filmare skulle efter en vecka presentera en film.</p><p>Det var ett väldigt bra bidrag som hade en bra idé och som klippmässigt var väldigt snyggt genomfört. Det allt också en film som i sin nuvarande form bestod av förhållandevis långa klipp. Klippning var enligt vissa långsam, men tycker att bild och musik funkar väldigt bra tillsammans. Med andra ord finns det gott om möjligheter till en kreativ omklippning. Om den nya omklippningen blir bra kommer säker fler än jag bli imponerad. Denna typ av kreativa omklippningar har även vid minst ett tillfälle i slutändan även resulterat i ett riktigt jobb som bland annat klippassistent inom reklam och tv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="John_Te, post: 888391, member: 32667"] Ja det må så vara att jag blev det. Det bjuder jag på. Men förslaget att göra en fan-edit var seriöst menad. För att försöka komma med något konstruktivt i denna filmtråd. Ta exempelvis Simon Dumondts bidrag i Jon Olssons tävling. Som jag nu glömt namnet på. Då en åkare, fotograf och en filmare skulle efter en vecka presentera en film. Det var ett väldigt bra bidrag som hade en bra idé och som klippmässigt var väldigt snyggt genomfört. Det allt också en film som i sin nuvarande form bestod av förhållandevis långa klipp. Klippning var enligt vissa långsam, men tycker att bild och musik funkar väldigt bra tillsammans. Med andra ord finns det gott om möjligheter till en kreativ omklippning. Om den nya omklippningen blir bra kommer säker fler än jag bli imponerad. Denna typ av kreativa omklippningar har även vid minst ett tillfälle i slutändan även resulterat i ett riktigt jobb som bland annat klippassistent inom reklam och tv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Jag redigerar din film!
Tillbaka
Topp