Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jag ska bli proffs!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bison" data-source="post: 22903" data-attributes="member: 16471"><p>Hehe, får kötta några månader sen efter gymnasiet då..... nu får det bli en vecka i st.anton sen kanske åre eller nått om jag har tid och pengar!</p><p>Som merit hittills har jag en 1a plats medalj i storslalom när jag var typ 8-9 år =)</p><p>Det var ju ett antal ungar som var med....</p><p>Jag är ju en ängel som går runt och predikar i skåne så jag har ju lite mod i kroppen =). vi får se om man blir nått!</p><p>Fast man bör ju tänka på att man inte behöver vara proffs för att njuta av denna underbara sport. så fortsätt freerajda där ute!!!</p><p></p><p> whos gonna make me? im a fucking rockstar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bison, post: 22903, member: 16471"] Hehe, får kötta några månader sen efter gymnasiet då..... nu får det bli en vecka i st.anton sen kanske åre eller nått om jag har tid och pengar! Som merit hittills har jag en 1a plats medalj i storslalom när jag var typ 8-9 år =) Det var ju ett antal ungar som var med.... Jag är ju en ängel som går runt och predikar i skåne så jag har ju lite mod i kroppen =). vi får se om man blir nått! Fast man bör ju tänka på att man inte behöver vara proffs för att njuta av denna underbara sport. så fortsätt freerajda där ute!!! whos gonna make me? im a fucking rockstar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jag ska bli proffs!
Tillbaka
Topp