Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jag ska till Vail, ska du?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LoZz" data-source="post: 78780" data-attributes="member: 42353"><p>Hej</p><p></p><p>Kommer att jobba som liftvakt i Vail i vinter. Är det nån mer som kommer att vara i närheten? </p><p></p><p>Har löst flygande planer på att åka runt lite under tiden och efteråt då jag har en del släkt och antagligen tillgång till bil på andra sidan pölen. Vore kul om det är nån som skulle vilja hänga med i så fall. Tar också gärna emot allmänna tips om hur man lever och bor i Vail.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LoZz, post: 78780, member: 42353"] Hej Kommer att jobba som liftvakt i Vail i vinter. Är det nån mer som kommer att vara i närheten? Har löst flygande planer på att åka runt lite under tiden och efteråt då jag har en del släkt och antagligen tillgång till bil på andra sidan pölen. Vore kul om det är nån som skulle vilja hänga med i så fall. Tar också gärna emot allmänna tips om hur man lever och bor i Vail. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jag ska till Vail, ska du?
Tillbaka
Topp