Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jag skulle helst inte vilja ha hjälp...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jahren" data-source="post: 235616" data-attributes="member: 45041"><p>Hej Hej... Jag har (inte) tänkt köpa nya skidor iår, och väljer (inte) mellan dessa modeller: K2 Nancy, mothership flite, osv, osv, osv</p><p></p><p>Jag åker ungefär 235,3% park 627% motorväg och 3%pist (hur fan lyckades jag ta mig till parken???)</p><p></p><p>Jag åker grymmt bra skulle jag villja påstå, och är hyffsad i park men endå lyckas jag inte välja mina egna skidor.</p><p></p><p>längd: strax över 3 äpplen</p><p>Vikt: ganska lite</p><p>har åkt de senaste sässongerna på ett par gammla staketplank.</p><p></p><p></p><p>OBS!!! Denna tråd faller under kategorin allmänt SKItSnack</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jahren, post: 235616, member: 45041"] Hej Hej... Jag har (inte) tänkt köpa nya skidor iår, och väljer (inte) mellan dessa modeller: K2 Nancy, mothership flite, osv, osv, osv Jag åker ungefär 235,3% park 627% motorväg och 3%pist (hur fan lyckades jag ta mig till parken???) Jag åker grymmt bra skulle jag villja påstå, och är hyffsad i park men endå lyckas jag inte välja mina egna skidor. längd: strax över 3 äpplen Vikt: ganska lite har åkt de senaste sässongerna på ett par gammla staketplank. OBS!!! Denna tråd faller under kategorin allmänt SKItSnack [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jag skulle helst inte vilja ha hjälp...
Tillbaka
Topp