Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jag söker ressällskap - skam den som ger sig!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yitz" data-source="post: 37145" data-attributes="member: 17209"><p>Hej!</p><p>Jag åker 1a mars för 1 månads skidsemester, & jag söker någon som har lust att haka på !!</p><p></p><p>Min Plan är att besöka olika orter, alltså inte stanna på ett ställe hela tiden. Jag planerar att åka hemifrån Göteborg den 1a mars.</p><p></p><p>Boende blir så billigt som möjligt, youth hostel, </p><p>jag har tänkt att nedresan skulle kunna bokas sista minuten första + ev 2a veckan om man hittar något billigt.</p><p></p><p>Bilen är nog att lämna hemma. Jag tyckte det blev för dyrt förra året, det är bättre att ha bra packning så man kan förflytta sig utan bilen..</p><p></p><p>Val D`isere/Tignes + Val Thorens + Zermatt </p><p>står högt på listan men jag är flexibel..</p><p></p><p>// Isak</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yitz, post: 37145, member: 17209"] Hej! Jag åker 1a mars för 1 månads skidsemester, & jag söker någon som har lust att haka på !! Min Plan är att besöka olika orter, alltså inte stanna på ett ställe hela tiden. Jag planerar att åka hemifrån Göteborg den 1a mars. Boende blir så billigt som möjligt, youth hostel, jag har tänkt att nedresan skulle kunna bokas sista minuten första + ev 2a veckan om man hittar något billigt. Bilen är nog att lämna hemma. Jag tyckte det blev för dyrt förra året, det är bättre att ha bra packning så man kan förflytta sig utan bilen.. Val D`isere/Tignes + Val Thorens + Zermatt står högt på listan men jag är flexibel.. // Isak [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jag söker ressällskap - skam den som ger sig!
Tillbaka
Topp