Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jag söker skibumspolare att sticka ner med :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lalalalalala" data-source="post: 224919"><p>Tjenare, Jag har nu äntligen bestämt mig för att spendera lite tid på det jag tycker e roligast nämligen skidor.</p><p>Tänkte därför ta en sessong och då gärna i St:Anton,</p><p></p><p>Jag letar nu då i första hand efter någon/några att dela ett boende med. </p><p>Jag siktar på att åka så fort jag kan och det är om lite dryga 3veckor.</p><p></p><p>Jag har åkt skidor ganska länge och tänkte åka ner för att ha den roligaste tiden i mitt liv kanske? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Förhoppningsvis har jag hittat något tills december, men eftersom det endå verkar ganska svårt med boende så är jag öppen för alla förslag om resemål och boendetyper.</p><p></p><p>Så om ni vill ha med er en öppen, rolig kille men endå är skötsam så maila eller skriv till mig direkt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lalalalalala, post: 224919"] Tjenare, Jag har nu äntligen bestämt mig för att spendera lite tid på det jag tycker e roligast nämligen skidor. Tänkte därför ta en sessong och då gärna i St:Anton, Jag letar nu då i första hand efter någon/några att dela ett boende med. Jag siktar på att åka så fort jag kan och det är om lite dryga 3veckor. Jag har åkt skidor ganska länge och tänkte åka ner för att ha den roligaste tiden i mitt liv kanske? :) Förhoppningsvis har jag hittat något tills december, men eftersom det endå verkar ganska svårt med boende så är jag öppen för alla förslag om resemål och boendetyper. Så om ni vill ha med er en öppen, rolig kille men endå är skötsam så maila eller skriv till mig direkt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jag söker skibumspolare att sticka ner med :)
Tillbaka
Topp