Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jag söker...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glimelius" data-source="post: 189693" data-attributes="member: 64358"><p>Jag söker ett ställe i Alperna med kalasbra offpist, och där man endast måste slåss med locals plus några andra säsongare. Alltså ett ställe där snön stannar kvar ett tag, så ge mig inga namn på orter som Tignes, Chamonix osv. Avslöja och beskriv istället era riktiga smultronställen som jag förmodligen aldrig har hört namnet på...</p><p></p><p>Alltså bra offpist med lite folk, iaf. på veckodagarna.</p><p></p><p>Ett dugligt liftsystem, jag orkar inte gå hela tiden.</p><p></p><p>Gärna en relativt hög topp så det blir hyfsat snösäkert.</p><p></p><p>Inga höga krav på uteliv.</p><p></p><p>En park och att de talar franska är en bonus men inget krav.</p><p></p><p>Andermatt skulle ha varit ett rätt så bra tips, men där har jag redan vart så...</p><p></p><p>/Clueless</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glimelius, post: 189693, member: 64358"] Jag söker ett ställe i Alperna med kalasbra offpist, och där man endast måste slåss med locals plus några andra säsongare. Alltså ett ställe där snön stannar kvar ett tag, så ge mig inga namn på orter som Tignes, Chamonix osv. Avslöja och beskriv istället era riktiga smultronställen som jag förmodligen aldrig har hört namnet på... Alltså bra offpist med lite folk, iaf. på veckodagarna. Ett dugligt liftsystem, jag orkar inte gå hela tiden. Gärna en relativt hög topp så det blir hyfsat snösäkert. Inga höga krav på uteliv. En park och att de talar franska är en bonus men inget krav. Andermatt skulle ha varit ett rätt så bra tips, men där har jag redan vart så... /Clueless [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jag söker...
Tillbaka
Topp