Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jag söker...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peter_K" data-source="post: 192120" data-attributes="member: 26232"><p>Om du vill ha en ort som inte är alltför död är det nog de mer berömda som gäller eftersom det är dit folk åker. Har du tillgång till bil kan du få det bästa av två världar, nämligen bo i en ort med lite drag i och göra utflykter till mindre orter där förhållandena är bäst för dagen. </p><p></p><p>Alla ställena jag listar i Schweiz är i franska delen av landet. Om du ska bo där en hel säsong och vill ha en ort med lite drag i, hitta nåt i Verbier. Därifrån kan du enkelt ta dig till massa andra kul orter när pudret blivit uppspårat där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peter_K, post: 192120, member: 26232"] Om du vill ha en ort som inte är alltför död är det nog de mer berömda som gäller eftersom det är dit folk åker. Har du tillgång till bil kan du få det bästa av två världar, nämligen bo i en ort med lite drag i och göra utflykter till mindre orter där förhållandena är bäst för dagen. Alla ställena jag listar i Schweiz är i franska delen av landet. Om du ska bo där en hel säsong och vill ha en ort med lite drag i, hitta nåt i Verbier. Därifrån kan du enkelt ta dig till massa andra kul orter när pudret blivit uppspårat där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jag söker...
Tillbaka
Topp