Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jag undrar 2 saker om Val Thorens:
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eric_W" data-source="post: 279612" data-attributes="member: 37751"><p>Back from Val.T</p><p></p><p>Party, sol och puder kan man sammanfatta det med. </p><p>När vi åkte därifrån töade det dock. Innan hade det kommit en fet dump.</p><p>Riktigt najsiga offpiståk gick att hitta om man bara vågade sig en bit utanför pisterna. </p><p></p><p>Partyt är också riktigt bra därnere. Gryggit bra röj på Malaysia på nätterna. </p><p>Afterskin på tango är kalas. Underground funkar de med men ligger snäppet bakom Malaysia i mina ögon. Le Monde är ett trevligt ställe annars. Caz cafe ger jag inte mycket för då killarna var tvungna att betala för att komma in.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eric_W, post: 279612, member: 37751"] Back from Val.T Party, sol och puder kan man sammanfatta det med. När vi åkte därifrån töade det dock. Innan hade det kommit en fet dump. Riktigt najsiga offpiståk gick att hitta om man bara vågade sig en bit utanför pisterna. Partyt är också riktigt bra därnere. Gryggit bra röj på Malaysia på nätterna. Afterskin på tango är kalas. Underground funkar de med men ligger snäppet bakom Malaysia i mina ögon. Le Monde är ett trevligt ställe annars. Caz cafe ger jag inte mycket för då killarna var tvungna att betala för att komma in. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jag undrar 2 saker om Val Thorens:
Tillbaka
Topp