Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
jag vill åka vecka 1!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="radioleg" data-source="post: 139561" data-attributes="member: 40563"><p>Hur ser det ut om man åker ner till st anton på chans veckan efter nyår. Är isåfall bara där en vecka alltså, åker hem typ 8 januari. Någon som vet om det finns gott om rum på något bummarställe, typ Löwen eller nåt? Eller nån som har väldigt mycket plats å vill tjäna lite pengar.</p><p></p><p></p><p>Något annat någon kan rekommendera. Billigt boende vecka 1 varsomhelst, även i Sverige. Eller någon som har plats i bil? Åker från Lund/Jönköping/Stockholm.</p><p></p><p>/olof</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="radioleg, post: 139561, member: 40563"] Hur ser det ut om man åker ner till st anton på chans veckan efter nyår. Är isåfall bara där en vecka alltså, åker hem typ 8 januari. Någon som vet om det finns gott om rum på något bummarställe, typ Löwen eller nåt? Eller nån som har väldigt mycket plats å vill tjäna lite pengar. Något annat någon kan rekommendera. Billigt boende vecka 1 varsomhelst, även i Sverige. Eller någon som har plats i bil? Åker från Lund/Jönköping/Stockholm. /olof [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
jag vill åka vecka 1!
Tillbaka
Topp