Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Jag vill feta lagg!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 263942" data-attributes="member: 46762"><p>Aja, så jäkla farligt är det ju inte... Vi riktiga skidåkare slipper ju se honom, vi hänger ju inte i Sälen... ;-)</p><p></p><p>Men seriöst, Maiden/Ak Enemy är inget bra val. Det är en mjuk skida, många upplever den tydligen som för mjuk. Den är antagligen grym för rent pow, men jag kan tänka mig att den inte klarar lite sämre förhållanden. OBS, detta är antaganden...</p><p></p><p>Däremot är Mantra som föreslogs tidigare ett grymt bra val. Den är snygg i liftkön, men till skillnad från Maiden så är den brutal i pisten. Bra kanter, god teknik och lite fart är allt som behövs för att ha sjukt kul de dagar då lössnön saknas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 263942, member: 46762"] Aja, så jäkla farligt är det ju inte... Vi riktiga skidåkare slipper ju se honom, vi hänger ju inte i Sälen... ;-) Men seriöst, Maiden/Ak Enemy är inget bra val. Det är en mjuk skida, många upplever den tydligen som för mjuk. Den är antagligen grym för rent pow, men jag kan tänka mig att den inte klarar lite sämre förhållanden. OBS, detta är antaganden... Däremot är Mantra som föreslogs tidigare ett grymt bra val. Den är snygg i liftkön, men till skillnad från Maiden så är den brutal i pisten. Bra kanter, god teknik och lite fart är allt som behövs för att ha sjukt kul de dagar då lössnön saknas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Jag vill feta lagg!
Tillbaka
Topp