Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
jag vill ha 140 långa skidor..är jag dum i huvudet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 758" data-attributes="member: 10565"><p>Jag har nu kollat(?) upp lite och sorterat ut det som verkar trevligt:</p><p></p><p>Head och rossignol verkar ha lyckats ta fram skidor som funkar överallt, risken med dessa verkar dock i mina ögon vara att dom kan bli lite tråkiga(lika tråkiga som vanliga skidor..urk).</p><p></p><p>Fischer verkar i sina airstyle och Unlimited ha tagit fram lätta och "roliga" skidor(verkar kanske likna skiboards mer än skidor)som är roliga att trixa runt med.</p><p>salomons 720 verkar vara ett mellanting mellan de båda typerna, (dom är dessutom inte så dyra).</p><p></p><p>Jag tror att det blir ett par 150, fisher unlimited eller salomon 720 för min del.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 758, member: 10565"] Jag har nu kollat(?) upp lite och sorterat ut det som verkar trevligt: Head och rossignol verkar ha lyckats ta fram skidor som funkar överallt, risken med dessa verkar dock i mina ögon vara att dom kan bli lite tråkiga(lika tråkiga som vanliga skidor..urk). Fischer verkar i sina airstyle och Unlimited ha tagit fram lätta och "roliga" skidor(verkar kanske likna skiboards mer än skidor)som är roliga att trixa runt med. salomons 720 verkar vara ett mellanting mellan de båda typerna, (dom är dessutom inte så dyra). Jag tror att det blir ett par 150, fisher unlimited eller salomon 720 för min del. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
jag vill ha 140 långa skidor..är jag dum i huvudet?
Tillbaka
Topp