Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Jag vill ha nya feta hela-berget skidor. Förslag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christian2010" data-source="post: 1005953" data-attributes="member: 103560"><p>Jag må vara en smula perspektivlös här, men blir du besviken på Bibby Pro är något fel. Allvarligt fel. Lagom styv (ingen nudel, men inget spett heller), bra dimensioner/shape, går riktigt bra i pist och en dröm i lössnö/uppkört. Isigt underlag gör den inget vidare, men visa mig den 118-skida som gör det bra. Enda nackdelen är att den inte direkt är någon lättviktare, men det kan du leva med om du ändå inte hajkar alltför mycket. Den här sortens tips blir ju alltid en smula fåniga eftersom vi tipsare endast har erfarenhet av ett begränsat antal skidor (så även jag), men jag vill ändå slå ett slag för Bibbyn – Av alla fetare skidor jag provat står den i en klass för sig. </p><p></p><p>Och angående radien, jag skulle säga 22-26 istället – Mer allround!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christian2010, post: 1005953, member: 103560"] Jag må vara en smula perspektivlös här, men blir du besviken på Bibby Pro är något fel. Allvarligt fel. Lagom styv (ingen nudel, men inget spett heller), bra dimensioner/shape, går riktigt bra i pist och en dröm i lössnö/uppkört. Isigt underlag gör den inget vidare, men visa mig den 118-skida som gör det bra. Enda nackdelen är att den inte direkt är någon lättviktare, men det kan du leva med om du ändå inte hajkar alltför mycket. Den här sortens tips blir ju alltid en smula fåniga eftersom vi tipsare endast har erfarenhet av ett begränsat antal skidor (så även jag), men jag vill ändå slå ett slag för Bibbyn – Av alla fetare skidor jag provat står den i en klass för sig. Och angående radien, jag skulle säga 22-26 istället – Mer allround! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Jag vill ha nya feta hela-berget skidor. Förslag?
Tillbaka
Topp