Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Jag vill ha nya feta hela-berget skidor. Förslag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alfakrull" data-source="post: 1005976" data-attributes="member: 84544"><p>Okej, personligen skulle jag ju vilja optimera mitt skidval för att få ut största möjliga glädje på de ställen jag spenderar mest tid men nu är det ju du som ska köpa skidor och då ska du såklart få köpa det du känner att du vill ha.</p><p></p><p>Jag har fått uppfattningen att man ser sina fempunktsskidor mer som offpistskidor med möjligheten att transportera sig i pist mellan offpiståken, samtidigt som jag tycker att man ska använda rockern till pistegenskaperna också istället för att låta den bli något som hänger med skidan men egentligen inte gör någon nytta men som du skriver i din lista nedan gillar du kortare skidor och då är det absolut klart att det kan vara ett alternativ, som dessutom ökar utbudet kraftigt.</p><p></p><p></p><p>Jag vet inte riktigt vad din definition av asfeta skidor är men Extrem big pen ska ju tydligen vara fin i pist trots midjan. Nu är jag dock långt från hemmaplan eftersom jag inte åkt något som är i det närmsta lik den skidan.</p><p></p><p>Tipset på DPS här över kan nog vara något i rätt riktning...</p><p></p><p>Och för att öka förvirringen än mer så namedroppar jag väl Line Sir francis bacon och Mr. Pollards Opus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alfakrull, post: 1005976, member: 84544"] Okej, personligen skulle jag ju vilja optimera mitt skidval för att få ut största möjliga glädje på de ställen jag spenderar mest tid men nu är det ju du som ska köpa skidor och då ska du såklart få köpa det du känner att du vill ha. Jag har fått uppfattningen att man ser sina fempunktsskidor mer som offpistskidor med möjligheten att transportera sig i pist mellan offpiståken, samtidigt som jag tycker att man ska använda rockern till pistegenskaperna också istället för att låta den bli något som hänger med skidan men egentligen inte gör någon nytta men som du skriver i din lista nedan gillar du kortare skidor och då är det absolut klart att det kan vara ett alternativ, som dessutom ökar utbudet kraftigt. Jag vet inte riktigt vad din definition av asfeta skidor är men Extrem big pen ska ju tydligen vara fin i pist trots midjan. Nu är jag dock långt från hemmaplan eftersom jag inte åkt något som är i det närmsta lik den skidan. Tipset på DPS här över kan nog vara något i rätt riktning... Och för att öka förvirringen än mer så namedroppar jag väl Line Sir francis bacon och Mr. Pollards Opus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Jag vill ha nya feta hela-berget skidor. Förslag?
Tillbaka
Topp