Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Jag vill ha nya feta hela-berget skidor. Förslag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gusten26" data-source="post: 1006000" data-attributes="member: 132766"><p>Automic Automatic! Körde mina i Alta, UT ett par dagar. Helt OK med snö för så tidigt på säsongen. Funkade kalas efter ett ganska bra dump. Har även kört dem nu några dagar i Cervinia i alla möjliga förhållanden: kallsnö, skare, slask, sorbet, uppkört, ja nästan allt. Stabila (för mig), lekfulla, relativt lätta och grymt roliga att åka på. Gillar även skidor med radie runt en 20 m, så mina Automatic på 19 m är perfekta för mig.</p><p></p><p>Är 182 cm lång och väger 80 kg. Kör på 186 varianten.</p><p></p><p>Har i år även testat Nordica Patron, Nordica Helldorado, Rocker 2 115 och Icelantic Keeper. Av dessa var det helt klart Automaticen som var mest allround.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gusten26, post: 1006000, member: 132766"] Automic Automatic! Körde mina i Alta, UT ett par dagar. Helt OK med snö för så tidigt på säsongen. Funkade kalas efter ett ganska bra dump. Har även kört dem nu några dagar i Cervinia i alla möjliga förhållanden: kallsnö, skare, slask, sorbet, uppkört, ja nästan allt. Stabila (för mig), lekfulla, relativt lätta och grymt roliga att åka på. Gillar även skidor med radie runt en 20 m, så mina Automatic på 19 m är perfekta för mig. Är 182 cm lång och väger 80 kg. Kör på 186 varianten. Har i år även testat Nordica Patron, Nordica Helldorado, Rocker 2 115 och Icelantic Keeper. Av dessa var det helt klart Automaticen som var mest allround. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Jag vill ha nya feta hela-berget skidor. Förslag?
Tillbaka
Topp