Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jag vill oxå Surfa!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lilla-My" data-source="post: 17874" data-attributes="member: 14809"><p>när det inte finns någon snö som man längre kan åka på så får man se sig om efter annat...La mer! </p><p>vill inget hellre än att surfa bland vågorna i sommar...(eller paddla,paddla,paddla och dränkas av varje våg som kommer) men tyvärr råkar jag bo i svea!!!</p><p>E det nån mer som tänkt som jag...australien känns lite för lågt (för min plånbok) kanske france eller spanien!?!</p><p></p><p>kjempe klem fran Mig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lilla-My, post: 17874, member: 14809"] när det inte finns någon snö som man längre kan åka på så får man se sig om efter annat...La mer! vill inget hellre än att surfa bland vågorna i sommar...(eller paddla,paddla,paddla och dränkas av varje våg som kommer) men tyvärr råkar jag bo i svea!!! E det nån mer som tänkt som jag...australien känns lite för lågt (för min plånbok) kanske france eller spanien!?! kjempe klem fran Mig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jag vill oxå Surfa!!!
Tillbaka
Topp