Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jag vill till Chamonix!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="crustival" data-source="post: 187304" data-attributes="member: 44053"><p>Hej</p><p>jag va nere i vintras o fixade boende hemifrån. Jag hyrde av en tjej som heter Elin, företaget heter alplife och dom e schyssta. Vi bodde fem tejer på 40kvm o betalade typ 340 euro per månad o person. dessutom hjälpte dom oss me polisanmälan när vi blev av me våra jackor. kan absolut rekomendera dom, adressen som fungerade då va elinc@alplife.com</p><p></p><p>hoppas ni får en kanonvinter, chamonix är ett toppenställe!</p><p>/Julia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="crustival, post: 187304, member: 44053"] Hej jag va nere i vintras o fixade boende hemifrån. Jag hyrde av en tjej som heter Elin, företaget heter alplife och dom e schyssta. Vi bodde fem tejer på 40kvm o betalade typ 340 euro per månad o person. dessutom hjälpte dom oss me polisanmälan när vi blev av me våra jackor. kan absolut rekomendera dom, adressen som fungerade då va elinc@alplife.com hoppas ni får en kanonvinter, chamonix är ett toppenställe! /Julia [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jag vill till Chamonix!
Tillbaka
Topp