Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Jajjemän 125 cm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Reine" data-source="post: 32817" data-attributes="member: 13429"><p>ja jag antar att man kan skatta sig lycklig gynnar. vi sparar till er med =)</p><p></p><p>Skidare verkar ha ett tråkigt liv som inte kan glädja sig åt andras lycka! och nu talar vi om att åka i åre i dec med massa puder för så tidigt på sesongen är lite över det vanliga!</p><p></p><p>klart att du kan ha åkt på flera ställen med mer puder och grymare backar med det var inte saken i detta sammanhang!</p><p>jag var lite glad över att fått åka fint puder så tidigt och gläder mig åt det som många andra, då tycker jag att valpar som du kan låta det va.</p><p>och min skidbakgrund och vart jag har åkt vet inte du hälften om så jag tycker att du ska hålla dig utanför detta forum och lämna plats till de som har lite seriösa saker att skriva!</p><p></p><p>God fortsättning på er andra lyckliga skidåkare!</p><p></p><p>//Reine</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Reine, post: 32817, member: 13429"] ja jag antar att man kan skatta sig lycklig gynnar. vi sparar till er med =) Skidare verkar ha ett tråkigt liv som inte kan glädja sig åt andras lycka! och nu talar vi om att åka i åre i dec med massa puder för så tidigt på sesongen är lite över det vanliga! klart att du kan ha åkt på flera ställen med mer puder och grymare backar med det var inte saken i detta sammanhang! jag var lite glad över att fått åka fint puder så tidigt och gläder mig åt det som många andra, då tycker jag att valpar som du kan låta det va. och min skidbakgrund och vart jag har åkt vet inte du hälften om så jag tycker att du ska hålla dig utanför detta forum och lämna plats till de som har lite seriösa saker att skriva! God fortsättning på er andra lyckliga skidåkare! //Reine [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Jajjemän 125 cm
Tillbaka
Topp