Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Jämföra åre med hemavan-tärnaby?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lisa_O" data-source="post: 127426" data-attributes="member: 51299"><p>Det var ungefär såsom Pzycho skriver jag menade med att om man inte bryr sig så mycket om omgivningen utan mest backarna och livet som man lever själv, i backen och utanför utan att måsta bry sig särskilt om omgivningen så fungerar båda ställena...(eller alla 3)men om man är lätt- påverkad och måste ta in allt som människor gör och är/säger och visar med attityder på ett lite speciellt sätt så ska du ändå åka och "testa" alla ställen.....det är bara utvecklande för ens egen personlighet och kanske kan du växa dig ändå starkare i dig själv och din attityd. För att kunna hantera människor så måste du kunna möta dem och sedan naturligtvis bestämma dig för om du är likasinnad med dem eller inte och sedan utgå från det. Men för det mesta så brukar det ändå vara så att det är hur man trivs i backarna och naturligtvis även miljön och attityderna runt omkring som bestämmer om man trivs eller inte. Eftersom jag inte vet hur du är som person så tycker jag att du ska åka och uppleva så många ställen du bara kan och har möjlighet till........det vidgar bara tunnelseendet! He ä bar å åk! Självklart så är det inget som slår T-by, H-avan.......de är trygga, trevliga, bra skid-backar..........men upptäck omvärlden!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lisa_O, post: 127426, member: 51299"] Det var ungefär såsom Pzycho skriver jag menade med att om man inte bryr sig så mycket om omgivningen utan mest backarna och livet som man lever själv, i backen och utanför utan att måsta bry sig särskilt om omgivningen så fungerar båda ställena...(eller alla 3)men om man är lätt- påverkad och måste ta in allt som människor gör och är/säger och visar med attityder på ett lite speciellt sätt så ska du ändå åka och "testa" alla ställen.....det är bara utvecklande för ens egen personlighet och kanske kan du växa dig ändå starkare i dig själv och din attityd. För att kunna hantera människor så måste du kunna möta dem och sedan naturligtvis bestämma dig för om du är likasinnad med dem eller inte och sedan utgå från det. Men för det mesta så brukar det ändå vara så att det är hur man trivs i backarna och naturligtvis även miljön och attityderna runt omkring som bestämmer om man trivs eller inte. Eftersom jag inte vet hur du är som person så tycker jag att du ska åka och uppleva så många ställen du bara kan och har möjlighet till........det vidgar bara tunnelseendet! He ä bar å åk! Självklart så är det inget som slår T-by, H-avan.......de är trygga, trevliga, bra skid-backar..........men upptäck omvärlden! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Jämföra åre med hemavan-tärnaby?
Tillbaka
Topp