Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Jämföra åre med hemavan-tärnaby?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skantz" data-source="post: 127428" data-attributes="member: 36230"><p>Åre: skitbra berg. Inte för ofta bra med snö. Men det går inte att förneka att det är ett av sveriges bästa skidberg. Åre By nämner jag helst inte eftersom det är RÖV.</p><p></p><p>Hemavan: dåligt byggt system och berget är inte heller speciellt bra. Lustigt med tanke på att det kryllar av otroligt bra skidberg det finns i området både söderut och norrut efter väg E 12.</p><p>Tärna är inte heller det bästa skidberget men faktisgt bättre enligt min mening än hemavan. Byarna i området är klassiska svenska fjällbyar där vanlig folk bor och verkar.</p><p></p><p>Svar: Stora Blåsjön är svaret på din fråga. Troligtvis sveriges bästa område.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skantz, post: 127428, member: 36230"] Åre: skitbra berg. Inte för ofta bra med snö. Men det går inte att förneka att det är ett av sveriges bästa skidberg. Åre By nämner jag helst inte eftersom det är RÖV. Hemavan: dåligt byggt system och berget är inte heller speciellt bra. Lustigt med tanke på att det kryllar av otroligt bra skidberg det finns i området både söderut och norrut efter väg E 12. Tärna är inte heller det bästa skidberget men faktisgt bättre enligt min mening än hemavan. Byarna i området är klassiska svenska fjällbyar där vanlig folk bor och verkar. Svar: Stora Blåsjön är svaret på din fråga. Troligtvis sveriges bästa område. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Jämföra åre med hemavan-tärnaby?
Tillbaka
Topp