Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BlingPling" data-source="post: 456466" data-attributes="member: 59824"><p>Är det någon på forumet som skulle kunna fylla i en massa tomma rutor angående vad som skulle behöva struktureras innan man sticker till Japan och gör en säsong?</p><p>Jag var nere i Verbier i fjol, och det var grymt! Tankarna har vart att åka tillbaka eller till Whistler... men så nämnde en pojkvasker på jobbet att Japan kanske kunde vara intressant också.</p><p></p><p>Har försökt luska fram lite information, på bland annat <a href="http://www.snowjapan.com/," target="_blank">http://www.snowjapan.com/,</a> men allt framstår som väldigt diffust tycker jag.</p><p></p><p>Därför vore det grymt om någon som vart där borta och åkt skidor som kan säga hur det funkar, helst någon som har jobbat.</p><p></p><p></p><p>Alla tips och skit är välkomna, släng bara iväg ett PM!</p><p></p><p>/Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BlingPling, post: 456466, member: 59824"] Är det någon på forumet som skulle kunna fylla i en massa tomma rutor angående vad som skulle behöva struktureras innan man sticker till Japan och gör en säsong? Jag var nere i Verbier i fjol, och det var grymt! Tankarna har vart att åka tillbaka eller till Whistler... men så nämnde en pojkvasker på jobbet att Japan kanske kunde vara intressant också. Har försökt luska fram lite information, på bland annat [URL]http://www.snowjapan.com/,[/URL] men allt framstår som väldigt diffust tycker jag. Därför vore det grymt om någon som vart där borta och åkt skidor som kan säga hur det funkar, helst någon som har jobbat. Alla tips och skit är välkomna, släng bara iväg ett PM! /Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 08/09
Tillbaka
Topp