Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emilian" data-source="post: 464217" data-attributes="member: 38165"><p>Hej,</p><p>Du kan stanna i tre månader utan att skaffa visa, så att boka biljett längre än det kanske inte är så smart.. Ta med badkläder (el ja, det väljer man väl själv) men tänkte på de varma källorna.</p><p></p><p>Vart hade du tänkt åka? Jag kommer att vara i Japan jan tom mars. Lurar på ort nu, håller på att kolla med boende och allt sånt. Blir troligen Niseko el Furano.</p><p></p><p>Kan vara bra att växla pengar innan, tror jag. Har hört att det kan vara svårt att ta ut pengar. Beror väl vart man hamnar.</p><p></p><p>Håller själv på att kolla för fullt, så om du hittat några bra tips så får du gärna dela med dig <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Emilia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emilian, post: 464217, member: 38165"] Hej, Du kan stanna i tre månader utan att skaffa visa, så att boka biljett längre än det kanske inte är så smart.. Ta med badkläder (el ja, det väljer man väl själv) men tänkte på de varma källorna. Vart hade du tänkt åka? Jag kommer att vara i Japan jan tom mars. Lurar på ort nu, håller på att kolla med boende och allt sånt. Blir troligen Niseko el Furano. Kan vara bra att växla pengar innan, tror jag. Har hört att det kan vara svårt att ta ut pengar. Beror väl vart man hamnar. Håller själv på att kolla för fullt, så om du hittat några bra tips så får du gärna dela med dig :) Emilia [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 08/09
Tillbaka
Topp