Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 2011
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="marcopolo_sthlm" data-source="post: 778685" data-attributes="member: 104263"><p>Hej på alla som tänkt hänga i Japan under vintern 2011. Har tänkt kolla upp boende nu i sommar. Ska börja kolla närmaste veckorna. </p><p></p><p>Tänkte även boka flyg till Sapporo från Tokyo ganska så snart, tror man kan få flexibelt flygdatum för 1000 SEK per tur. Men ska kolla up detta snarast hur det ligger till. Om man måste bestämma exakt flygdatum tror jag på 6-7 feb och tillbaka 24 feb.</p><p>Vill som sagt gärna ta en ort på Honsu, Hakuba är den jag läst mest om som lockar (Huvudön där Tokyo ligger). En vecka där är min tanke just nu. Sedan 3 v kring Niseko på Hokkaido.</p><p></p><p>Tror det billigaste bör bli att hyra rum hos någon lokalt boende japan. Så ska även inventera detta och återkommer med de resultat jag får.</p><p>Förhoppningsvis går detta även om man inte hyr hela säsongen.</p><p></p><p>Vad tänker ni om detta upplägg? Samt hittar ni bra boende alternativ skriv gärna dessa.</p><p></p><p>mvh</p><p>Tomas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="marcopolo_sthlm, post: 778685, member: 104263"] Hej på alla som tänkt hänga i Japan under vintern 2011. Har tänkt kolla upp boende nu i sommar. Ska börja kolla närmaste veckorna. Tänkte även boka flyg till Sapporo från Tokyo ganska så snart, tror man kan få flexibelt flygdatum för 1000 SEK per tur. Men ska kolla up detta snarast hur det ligger till. Om man måste bestämma exakt flygdatum tror jag på 6-7 feb och tillbaka 24 feb. Vill som sagt gärna ta en ort på Honsu, Hakuba är den jag läst mest om som lockar (Huvudön där Tokyo ligger). En vecka där är min tanke just nu. Sedan 3 v kring Niseko på Hokkaido. Tror det billigaste bör bli att hyra rum hos någon lokalt boende japan. Så ska även inventera detta och återkommer med de resultat jag får. Förhoppningsvis går detta även om man inte hyr hela säsongen. Vad tänker ni om detta upplägg? Samt hittar ni bra boende alternativ skriv gärna dessa. mvh Tomas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 2011
Tillbaka
Topp