Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Japan 2013
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christer_H" data-source="post: 974827" data-attributes="member: 67313"><p>Ok. Mina resplaner är bara hämtade ur boken jag nämnde. </p><p>Det är lätt att kommentera (dissa) utan att ge positiv kritik eller komma med andra förslag. </p><p>Vet att du skrev mycket bra & läsvärd artikel om Japan för runt ett år sedan. Då du är boende (har jag för mig) i Japan så är det jätte bra med lite mer feedback. Det kanske är därför många väljer att åka till Niseko eller Hakuba då man satsar på säkra kort där det finns mycket info att tillgå. Det samma gäller ju alperna. 80/90 talet vallfärdade alla coola skidåkare till Chamonix (fortfarande), 00 La Grave & nu Engelberg. Alperna består av så många fler enkla men sjukt bra orter som hamnar i skuggan av de stora & coola. Detsamma gäller i Usa & Canada och med stor sannolikhet även Japan som skall ha runt 500st system. Gäller bara hitta dem. Så själv köpte jag denna bok jag beskrev som är det närmaste eller verkar vara det bästa jag läst om Japans skidåkning & försöker läsa mig till de bästa. </p><p></p><p>Så Linus har Du fler spots å dela med dig av eller är dessa your secret spots?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christer_H, post: 974827, member: 67313"] Ok. Mina resplaner är bara hämtade ur boken jag nämnde. Det är lätt att kommentera (dissa) utan att ge positiv kritik eller komma med andra förslag. Vet att du skrev mycket bra & läsvärd artikel om Japan för runt ett år sedan. Då du är boende (har jag för mig) i Japan så är det jätte bra med lite mer feedback. Det kanske är därför många väljer att åka till Niseko eller Hakuba då man satsar på säkra kort där det finns mycket info att tillgå. Det samma gäller ju alperna. 80/90 talet vallfärdade alla coola skidåkare till Chamonix (fortfarande), 00 La Grave & nu Engelberg. Alperna består av så många fler enkla men sjukt bra orter som hamnar i skuggan av de stora & coola. Detsamma gäller i Usa & Canada och med stor sannolikhet även Japan som skall ha runt 500st system. Gäller bara hitta dem. Så själv köpte jag denna bok jag beskrev som är det närmaste eller verkar vara det bästa jag läst om Japans skidåkning & försöker läsa mig till de bästa. Så Linus har Du fler spots å dela med dig av eller är dessa your secret spots? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Japan 2013
Tillbaka
Topp