Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Japan 2013
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Joris" data-source="post: 975326" data-attributes="member: 136361"><p>Hej!</p><p>Jag och en kompis tänkte dra till Japan i slutet av december och hela januari ut. För tillfället lutar det starkt åt Hakuba med boende på Hakuba powder lodge. Dock är frågan hur strikta de är på att man inte får oka off pist i all den härliga snön som vi är där för? Om jag fattat det hela rätt så är det tillåtet i Cortina men inte i de övriga systemen i närheten. Är Cortina för litet att åka i en månad eller är det möjligt att sneaka bakom avspärrningarna i de övriga systemen (Happo One är väl det vi hade tänkt från början då vi inte har järnkoll på Japan)? Har försökt läsa mig till detta men misslyckats då alla säger olika. Enligt en del är det i princip omöjligt att åka off pist utan att liftkortet ryker, medan andra säger att de åkt hur mycket som helst och att det aldrig varit något problem och en del säger att man bara måste hitta rätt ställen.</p><p>Om ni vet något om detta skulle det uppskattas till tusen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Joris, post: 975326, member: 136361"] Hej! Jag och en kompis tänkte dra till Japan i slutet av december och hela januari ut. För tillfället lutar det starkt åt Hakuba med boende på Hakuba powder lodge. Dock är frågan hur strikta de är på att man inte får oka off pist i all den härliga snön som vi är där för? Om jag fattat det hela rätt så är det tillåtet i Cortina men inte i de övriga systemen i närheten. Är Cortina för litet att åka i en månad eller är det möjligt att sneaka bakom avspärrningarna i de övriga systemen (Happo One är väl det vi hade tänkt från början då vi inte har järnkoll på Japan)? Har försökt läsa mig till detta men misslyckats då alla säger olika. Enligt en del är det i princip omöjligt att åka off pist utan att liftkortet ryker, medan andra säger att de åkt hur mycket som helst och att det aldrig varit något problem och en del säger att man bara måste hitta rätt ställen. Om ni vet något om detta skulle det uppskattas till tusen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Japan 2013
Tillbaka
Topp