Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Japan 2013
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Joris" data-source="post: 975451" data-attributes="member: 136361"><p>Tack för all info!</p><p>Måste dock erkänna att jag inte har kommit igång ännu att tura med stighudar och turbindningar, utan bara kört basic genom att spänna fast skidorna på ryggan och sen traska.. Skulle du säga att det är möjligt att göra på det viset i Hakuba med eller ska jag satsa på att införskaffa mig ett "tur-kit? Eller ska jag och min kompis helt enkelt försöka få tag på boende i Niseko istället eftersom vi inte är vana vid att tura?</p><p>Sedan undrar jag ungefär hur ofta gatsen är öppna? Tänkte ta en AST 1 där nere så att man får lite bättre koll på lavinläget iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Joris, post: 975451, member: 136361"] Tack för all info! Måste dock erkänna att jag inte har kommit igång ännu att tura med stighudar och turbindningar, utan bara kört basic genom att spänna fast skidorna på ryggan och sen traska.. Skulle du säga att det är möjligt att göra på det viset i Hakuba med eller ska jag satsa på att införskaffa mig ett "tur-kit? Eller ska jag och min kompis helt enkelt försöka få tag på boende i Niseko istället eftersom vi inte är vana vid att tura? Sedan undrar jag ungefär hur ofta gatsen är öppna? Tänkte ta en AST 1 där nere så att man får lite bättre koll på lavinläget iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Japan 2013
Tillbaka
Topp