Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 2015
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oscar-Johansson" data-source="post: 1051821" data-attributes="member: 144347"><p>Under min förra säsong hade jag Moderna som hemförsäkring och ville boka utökat resskydd med dem.. De föreslog en lösning där jag ringde in till deras huvudkontor varje morgon jag planerade att åka offpist till en kostnad på typ 250 kr/dag... Slutade med att jag istället bokade med Europeiska till en kostnad av typ 2500 kr (dock hel säsong dec-maj).</p><p></p><p>Har nu Länsförsäkringar istället och som någon sa räknas offpist-skidåkning inte som extremsport så du slipper betala extra därför.. Osäker på om man kan boka reseförsäkring via dem utan att ha hemförsäkring också</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oscar-Johansson, post: 1051821, member: 144347"] Under min förra säsong hade jag Moderna som hemförsäkring och ville boka utökat resskydd med dem.. De föreslog en lösning där jag ringde in till deras huvudkontor varje morgon jag planerade att åka offpist till en kostnad på typ 250 kr/dag... Slutade med att jag istället bokade med Europeiska till en kostnad av typ 2500 kr (dock hel säsong dec-maj). Har nu Länsförsäkringar istället och som någon sa räknas offpist-skidåkning inte som extremsport så du slipper betala extra därför.. Osäker på om man kan boka reseförsäkring via dem utan att ha hemförsäkring också [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 2015
Tillbaka
Topp