Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 2015
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Petterwest" data-source="post: 1053426" data-attributes="member: 152156"><p>Hallo!</p><p>Jeg gjør en sesong i Japan sammen med to kompiser, men da begge er skadet og på vei hjem er jeg nødt til å fortsette alene.</p><p></p><p>Jeg har ikke midler til å fortsette alene, så derfor søker jeg etter 1-2 personer som er gira på et aldri så lite eventyr!</p><p></p><p>Så langt er det Hakuba, Nozawa Onsen og Myoko som er tingen. Dvs at jeg er på den sødra øya.</p><p></p><p>Jeg bor i en Campervan. Dersom jeg ikke finner noen som kan steppe in for de to andre, må jeg hjem... Thats life, but life can sometimes be a shitty one..</p><p></p><p>Anyone out there ?</p><p></p><p>Dette er fra perioden 1 feb - 12 mars</p><p>Lengde på boende er ikke viktig. Dvs at jeg er fornøyd så lenge jeg finner folk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Petterwest, post: 1053426, member: 152156"] Hallo! Jeg gjør en sesong i Japan sammen med to kompiser, men da begge er skadet og på vei hjem er jeg nødt til å fortsette alene. Jeg har ikke midler til å fortsette alene, så derfor søker jeg etter 1-2 personer som er gira på et aldri så lite eventyr! Så langt er det Hakuba, Nozawa Onsen og Myoko som er tingen. Dvs at jeg er på den sødra øya. Jeg bor i en Campervan. Dersom jeg ikke finner noen som kan steppe in for de to andre, må jeg hjem... Thats life, but life can sometimes be a shitty one.. Anyone out there ? Dette er fra perioden 1 feb - 12 mars Lengde på boende er ikke viktig. Dvs at jeg er fornøyd så lenge jeg finner folk. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 2015
Tillbaka
Topp