Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 2018!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JenF" data-source="post: 1095340" data-attributes="member: 164251"><p>Hej!</p><p>Vad kul att höra att så många är i japan! Jag har precis kommit till Furano, och ska vara här i en vecka men resten av säsongen är (dessvärre) oplanerad och jag möter gärna upp med andra! Lite om mig: jag kommer ursprungligen från stockholm, är 31, har gjort 3 säsonger tidigare, och åker gärna utanför pisterna men har inga snöskorsplitboardlavinutrustning (funderar på att införskaffa det dock). Jag har körkort och är van vid vänstertrafik. Jag hade tänkt åka runt mellan olika skidorter till och med slutet av mars, (har sneglat på niseko men det verkar väldigt uppbokat när jag är så här sent ute...) men om nån vill ha sällskap får ni gärna höra av er! </p><p>/ jenny</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JenF, post: 1095340, member: 164251"] Hej! Vad kul att höra att så många är i japan! Jag har precis kommit till Furano, och ska vara här i en vecka men resten av säsongen är (dessvärre) oplanerad och jag möter gärna upp med andra! Lite om mig: jag kommer ursprungligen från stockholm, är 31, har gjort 3 säsonger tidigare, och åker gärna utanför pisterna men har inga snöskorsplitboardlavinutrustning (funderar på att införskaffa det dock). Jag har körkort och är van vid vänstertrafik. Jag hade tänkt åka runt mellan olika skidorter till och med slutet av mars, (har sneglat på niseko men det verkar väldigt uppbokat när jag är så här sent ute...) men om nån vill ha sällskap får ni gärna höra av er! / jenny [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 2018!
Tillbaka
Topp