Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 2018!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JenF" data-source="post: 1096476" data-attributes="member: 164251"><p>Hej Henrik!</p><p>Furano är ett lugnt och mysigt ställe, jag var där för några veckor sen och bodde på Alpine backpackers, de ligger nära liftarna och kostar 3300 yen(tror jag, + rabatt om man bor mer än en vecka) natten. Drivs av japaner så har lite japansk touch med tex rispåsar till kuddar, inte så mjuka sängar, mini onsen i huset etc. Inte det mest fancy ställe men helt ok med mysig atmosfär, och de som bor där är väldigt blandat europer, australiensare och asiater. (Och btw köper man säsongskort där får man en hel del rabatt på liftkort på andra ställen i hokkaido som tex niseko där jag nu betalar 3600 yen för 8h kort hela berget). ((och om man bor i furano town, kolla om boendet erbjuder shuttle annars får man ta taxi (ca 1400 yen) för bussen börjar inte gå förrän vid 11-tiden))</p><p>Jag skulle gärna hängt med men ska själv till Hakuba och det området i mars.</p><p>Hoppas du får det bra! Själv hittade jag folk att åka med på backpacker stället, och var många där som turade.</p><p>Lycka till!</p><p>jenny</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JenF, post: 1096476, member: 164251"] Hej Henrik! Furano är ett lugnt och mysigt ställe, jag var där för några veckor sen och bodde på Alpine backpackers, de ligger nära liftarna och kostar 3300 yen(tror jag, + rabatt om man bor mer än en vecka) natten. Drivs av japaner så har lite japansk touch med tex rispåsar till kuddar, inte så mjuka sängar, mini onsen i huset etc. Inte det mest fancy ställe men helt ok med mysig atmosfär, och de som bor där är väldigt blandat europer, australiensare och asiater. (Och btw köper man säsongskort där får man en hel del rabatt på liftkort på andra ställen i hokkaido som tex niseko där jag nu betalar 3600 yen för 8h kort hela berget). ((och om man bor i furano town, kolla om boendet erbjuder shuttle annars får man ta taxi (ca 1400 yen) för bussen börjar inte gå förrän vid 11-tiden)) Jag skulle gärna hängt med men ska själv till Hakuba och det området i mars. Hoppas du får det bra! Själv hittade jag folk att åka med på backpacker stället, och var många där som turade. Lycka till! jenny [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 2018!
Tillbaka
Topp