Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 2018!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JenF" data-source="post: 1096841" data-attributes="member: 164251"><p>Hello, jag har precis kommit tillbaka till Niseko efter en avstickare till furano och kamui. jag kommer vara i niseko på ramat/snowgum lodge tills 27/2 tror jag, sen tänkte jag dra mig till Hakuba och nagano (Gustav har du någon rekommendation på boende där? Eller något ställe man bör undvika?) </p><p>Jag skulle gärna haka på men jag har inga turar saker (bara spade, beacon, probe), så jag får nog avstå ;-) </p><p>Men om ni kommer hänga i niseko och inte tura nån dag sluter jag gärna upp! </p><p>/Jenny</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JenF, post: 1096841, member: 164251"] Hello, jag har precis kommit tillbaka till Niseko efter en avstickare till furano och kamui. jag kommer vara i niseko på ramat/snowgum lodge tills 27/2 tror jag, sen tänkte jag dra mig till Hakuba och nagano (Gustav har du någon rekommendation på boende där? Eller något ställe man bör undvika?) Jag skulle gärna haka på men jag har inga turar saker (bara spade, beacon, probe), så jag får nog avstå ;-) Men om ni kommer hänga i niseko och inte tura nån dag sluter jag gärna upp! /Jenny [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 2018!
Tillbaka
Topp