Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Japan 2020 följ med!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Japow" data-source="post: 1194922" data-attributes="member: 169780"><p>det är som han säger svårt att köpa bil i japan jag hade själv problem då jag bor i lägenhet det krävs att man har parkering samt ett resident card.</p><p>försäkringar skatter och avgifter på är höga</p><p>men det inte omöjligt men näst intill som turist</p><p>mina kompisar gjorde 7 veckor i husbil jag kunde dock bara joina 2 veckor</p><p>sjukt skoj värt varenda krona.</p><p>speciellt om du vill see mer av japan och besöka mindre kända skidanläggningar</p><p>lite folk och grymt japow. vakna öpp 100m från liften och kunna åka vart du vill är grymt.</p><p></p><p>Har en kompis som hyr ut husbilar och camper vans </p><p>vet att han inte har så stor efterfrågan under vintern så kanse säkert hjälpa dej förhandla fram ett bättre pris </p><p>beroende på hur stor efterfrågan han har.</p><p>hade gärna joinat om jag haft tid men mycket job under vintern.</p><p>=(</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Japow, post: 1194922, member: 169780"] det är som han säger svårt att köpa bil i japan jag hade själv problem då jag bor i lägenhet det krävs att man har parkering samt ett resident card. försäkringar skatter och avgifter på är höga men det inte omöjligt men näst intill som turist mina kompisar gjorde 7 veckor i husbil jag kunde dock bara joina 2 veckor sjukt skoj värt varenda krona. speciellt om du vill see mer av japan och besöka mindre kända skidanläggningar lite folk och grymt japow. vakna öpp 100m från liften och kunna åka vart du vill är grymt. Har en kompis som hyr ut husbilar och camper vans vet att han inte har så stor efterfrågan under vintern så kanse säkert hjälpa dej förhandla fram ett bättre pris beroende på hur stor efterfrågan han har. hade gärna joinat om jag haft tid men mycket job under vintern. =( [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Japan 2020 följ med!
Tillbaka
Topp