Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Japan eller Kanada för en ny säsong?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 293366" data-attributes="member: 59533"><p>Följer själv Revelstokes utveckling med spänning. Jäkligt intressant verkar de!</p><p>Det jag hoppas på är att det blir lite som Kicking Horse verkar blivit. Lite folk och bra berg. Dem har stora problem med att Revelstoke ligger dåligt till med tanke på vägar mm. Så ekonomiskt vettefan om det är någon bra investering för dem att göra detta projekt överhuvudtaget. Men om dem verkligen gör denna satsningen kan det vara värt att vara där som första gubbe för en säsong. Tänkt dig att dem BARA öppnar gongolen tex. Det vore lite dåligt men en realitet. Det också innebära grymma fördelar. Det kommer finnas SJUKA ytor att bara skråa ut eller korthika till. Och pga att det inte blir utbyggt direkt kommer inga barnfamiljer och tjafs finnas där. Kan vara drömmen?</p><p>Japan är också helt klart intressant då det verkar som om det bland Japanerna själva har minskat i populäritet att åka skidor...? Mer puder för oss.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 293366, member: 59533"] Följer själv Revelstokes utveckling med spänning. Jäkligt intressant verkar de! Det jag hoppas på är att det blir lite som Kicking Horse verkar blivit. Lite folk och bra berg. Dem har stora problem med att Revelstoke ligger dåligt till med tanke på vägar mm. Så ekonomiskt vettefan om det är någon bra investering för dem att göra detta projekt överhuvudtaget. Men om dem verkligen gör denna satsningen kan det vara värt att vara där som första gubbe för en säsong. Tänkt dig att dem BARA öppnar gongolen tex. Det vore lite dåligt men en realitet. Det också innebära grymma fördelar. Det kommer finnas SJUKA ytor att bara skråa ut eller korthika till. Och pga att det inte blir utbyggt direkt kommer inga barnfamiljer och tjafs finnas där. Kan vara drömmen? Japan är också helt klart intressant då det verkar som om det bland Japanerna själva har minskat i populäritet att åka skidor...? Mer puder för oss. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Japan eller Kanada för en ny säsong?
Tillbaka
Topp