Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
JAPAN - Hokkaido - Pathfinder eller Active S T ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="D-u-m-b-o" data-source="post: 1136467" data-attributes="member: 42959"><p>Jag har bott och jobbat i japan dom senaste 7 åren </p><p>kan förstå att många svenskar har drömt om japan länge och inte har så mkt information om just japan men dom här priserna är rätt höga ni kan få bra guider på plats med över 10 års erfarenhet av just dom områdena för mkt mindre pengar själva resan är heller inte svår att planera och genomföra är man helt själv kan jag förstå att man vill vara i en grupp det finns det många företag som erbjuder samma för mindre pengar </p><p>på platts </p><p>en guide för en dag plus transport går sällan på mer än 1500 per person för en grupp av 4 oftast betydlig mindre</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="D-u-m-b-o, post: 1136467, member: 42959"] Jag har bott och jobbat i japan dom senaste 7 åren kan förstå att många svenskar har drömt om japan länge och inte har så mkt information om just japan men dom här priserna är rätt höga ni kan få bra guider på plats med över 10 års erfarenhet av just dom områdena för mkt mindre pengar själva resan är heller inte svår att planera och genomföra är man helt själv kan jag förstå att man vill vara i en grupp det finns det många företag som erbjuder samma för mindre pengar på platts en guide för en dag plus transport går sällan på mer än 1500 per person för en grupp av 4 oftast betydlig mindre [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
JAPAN - Hokkaido - Pathfinder eller Active S T ?
Tillbaka
Topp