Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan i feb 2007?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user29374" data-source="post: 164021"><p>Undrar om det finns fler än jag som vill åka till Japan nästa år. Jag studerar men ska försöka skaffa mig litet ledigt i feb mars el. aprill. Min tanke är Japan i kanske tre veckor. Enbart skidor som gäller, dag ut och dag in. Ska tydligen inte vara så sjukt dyrt som man kan tro. Antar att man tänker på Tokyo-priser när man pratar om prisläget, landsbyggden ska vara annorlunda.</p><p></p><p>Finns det någon med erfarenhet av Japan så är all hjälp uppskattad.</p><p></p><p>Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user29374, post: 164021"] Undrar om det finns fler än jag som vill åka till Japan nästa år. Jag studerar men ska försöka skaffa mig litet ledigt i feb mars el. aprill. Min tanke är Japan i kanske tre veckor. Enbart skidor som gäller, dag ut och dag in. Ska tydligen inte vara så sjukt dyrt som man kan tro. Antar att man tänker på Tokyo-priser när man pratar om prisläget, landsbyggden ska vara annorlunda. Finns det någon med erfarenhet av Japan så är all hjälp uppskattad. Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan i feb 2007?
Tillbaka
Topp