Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan mars - april
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="svantesoderlund" data-source="post: 1096960" data-attributes="member: 162945"><p>Tjena!</p><p></p><p>På lördag (24/2) åker jag till Japan i två månader. Det som är planerat är Furano och Asahidake, resten har jag ingen aning om. Tänkte väll Rusutsu och mer i Niseko-området och kanske något på huvudön också.</p><p></p><p>Är det någon som kommer vara i Japan under den perioden och vill shredda lite eller ifall någon har bra tips på områden och övrigt bra kunnande så hook me up!</p><p></p><p>Jag är down för allt, åker dit för skidåkningen i första hand men åker gärna runt och kollar på annat med. Har åkt skidor sen jag var 3 och älskar nya upplevelser och utmaningar.</p><p></p><p>//Svante</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="svantesoderlund, post: 1096960, member: 162945"] Tjena! På lördag (24/2) åker jag till Japan i två månader. Det som är planerat är Furano och Asahidake, resten har jag ingen aning om. Tänkte väll Rusutsu och mer i Niseko-området och kanske något på huvudön också. Är det någon som kommer vara i Japan under den perioden och vill shredda lite eller ifall någon har bra tips på områden och övrigt bra kunnande så hook me up! Jag är down för allt, åker dit för skidåkningen i första hand men åker gärna runt och kollar på annat med. Har åkt skidor sen jag var 3 och älskar nya upplevelser och utmaningar. //Svante [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan mars - april
Tillbaka
Topp