Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Japan - Nepal 2018
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AnnaOdh1" data-source="post: 1092868" data-attributes="member: 163512"><p>Tjena tjena</p><p></p><p>Jag och min käre kompis från Norge ska spendera tre veckor i Hakuba, Japan från den 15 januari för seriöst shredddddd. Men! Eftersom hon åker tillbaka till Scandinavien efter dessa veckor, och jag hellre känner för att stanna än att följa med, funderar jag på att spendera lite mer tid i Japan och senare i Nepal. Är det någon här som har erfarenhet av wwoofing i Japan, med eller utan skidor? Det hade varit fett för att känna lite på kulturen. Dessutom, eftersom det verkar förbannat storslaget, tänkte jag flyga till Kathmandu och vandra i Nepal senare i mars/april. Någon med liknande planer/ som har varit lite i Himalayas? Tips är megauppskattat. Jag tänker med på Pokhara-Annapurna curcuit. Det kanske är ett long shot men det hade varit sååååå nejs att hitta någon med liknande resplaner/att kanske göra en hike ihop med. Please share!!!!!</p><p></p><p>Tacohej freeriders</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AnnaOdh1, post: 1092868, member: 163512"] Tjena tjena Jag och min käre kompis från Norge ska spendera tre veckor i Hakuba, Japan från den 15 januari för seriöst shredddddd. Men! Eftersom hon åker tillbaka till Scandinavien efter dessa veckor, och jag hellre känner för att stanna än att följa med, funderar jag på att spendera lite mer tid i Japan och senare i Nepal. Är det någon här som har erfarenhet av wwoofing i Japan, med eller utan skidor? Det hade varit fett för att känna lite på kulturen. Dessutom, eftersom det verkar förbannat storslaget, tänkte jag flyga till Kathmandu och vandra i Nepal senare i mars/april. Någon med liknande planer/ som har varit lite i Himalayas? Tips är megauppskattat. Jag tänker med på Pokhara-Annapurna curcuit. Det kanske är ett long shot men det hade varit sååååå nejs att hitta någon med liknande resplaner/att kanske göra en hike ihop med. Please share!!!!! Tacohej freeriders [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Japan - Nepal 2018
Tillbaka
Topp