Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Japan - nya skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Almen1" data-source="post: 1138461" data-attributes="member: 46316"><p>[USER=132966]@CombatSarah[/USER] </p><p>Kör på dina skidor och bindningar.</p><p>I det gäng av Nyzeeländare och Australiensare jag åkte med sist var det flertalet som åkte på Tech.</p><p>Underlaget är mjukt, och det finns oftast fina stråk om man kan tänka sig tura lite kort. Dessutom går det inte att förflytta sig utan skidor (och hudar) när det dumpat rejält. Jag har åkt på tunga grejor (127mm under fot på skidor, freeride pjäxor, och baronbindning) men kommer att skifta fokus om det blir en tredje resa till Japan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Almen1, post: 1138461, member: 46316"] [USER=132966]@CombatSarah[/USER] Kör på dina skidor och bindningar. I det gäng av Nyzeeländare och Australiensare jag åkte med sist var det flertalet som åkte på Tech. Underlaget är mjukt, och det finns oftast fina stråk om man kan tänka sig tura lite kort. Dessutom går det inte att förflytta sig utan skidor (och hudar) när det dumpat rejält. Jag har åkt på tunga grejor (127mm under fot på skidor, freeride pjäxor, och baronbindning) men kommer att skifta fokus om det blir en tredje resa till Japan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Japan - nya skidor?
Tillbaka
Topp