Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Japan skidresa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 1318251" data-attributes="member: 66286"><p>Hyr man en minibuss så sväljer den tammefan hur mycket som helst. Nu utgår jag visserligen från de minibussar Xtravel använde när jag åkte med dem men som jag fattade hyrde de minibussar som vilken svensson som helst från random hyrföretag i Japan. Inget special utan bara en minibuss rätt upp å ner.</p><p>Vi trycke in resväskor å skidbagar för 4-5 pers i en sån.</p><p></p><p>Jag har räknat på det där och värderar man sin tid så är det svårt att slå Xtravel/Active Skis priser. Ett knapptryck så är allt klart liksom. Plus att man får åka med lite fler folk. Man får lite häng på köpet. Och guide. Och nån som styr upp middag varje kväll.</p><p>Och det man sparar in blåser man ändå för att man bokar nåt hotell med högre standard...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 1318251, member: 66286"] Hyr man en minibuss så sväljer den tammefan hur mycket som helst. Nu utgår jag visserligen från de minibussar Xtravel använde när jag åkte med dem men som jag fattade hyrde de minibussar som vilken svensson som helst från random hyrföretag i Japan. Inget special utan bara en minibuss rätt upp å ner. Vi trycke in resväskor å skidbagar för 4-5 pers i en sån. Jag har räknat på det där och värderar man sin tid så är det svårt att slå Xtravel/Active Skis priser. Ett knapptryck så är allt klart liksom. Plus att man får åka med lite fler folk. Man får lite häng på köpet. Och guide. Och nån som styr upp middag varje kväll. Och det man sparar in blåser man ändå för att man bokar nåt hotell med högre standard... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Japan skidresa
Tillbaka
Topp