Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Japan utanför Hokkaido/Niseko?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="marcopolo_sthlm" data-source="post: 798790" data-attributes="member: 104263"><p>Hej!</p><p></p><p>Kan tänka mig att dra ned till Honshu. Gärna till mindre ställen med bra offpist. Fått för mig att det är mycket folk och mer svårtillgänglig offpist än på Hokkaido, läste något om att Hakuba förbjuder offpist i närheten av systemet, men är det fel är jag gärna på att testa även Honshu. Just nu har jag tänkt mig Niseko mellan 28 Jan-11 Feb, sen kanske ned till huvudön eller göra det omvända och börja på Honshu. Har tid till 26 feb. Hur ser dina planer ut?</p><p></p><p>/T</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="marcopolo_sthlm, post: 798790, member: 104263"] Hej! Kan tänka mig att dra ned till Honshu. Gärna till mindre ställen med bra offpist. Fått för mig att det är mycket folk och mer svårtillgänglig offpist än på Hokkaido, läste något om att Hakuba förbjuder offpist i närheten av systemet, men är det fel är jag gärna på att testa även Honshu. Just nu har jag tänkt mig Niseko mellan 28 Jan-11 Feb, sen kanske ned till huvudön eller göra det omvända och börja på Honshu. Har tid till 26 feb. Hur ser dina planer ut? /T [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Japan utanför Hokkaido/Niseko?
Tillbaka
Topp