Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan working visa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ella_swan94" data-source="post: 1042450" data-attributes="member: 149089"><p>Hej! Jag vill också till Japan! Jag tror att med sponsrade visan är det bara upp till resorten om du får bli sponsrad eller inte, så vill dom ha dig så kan dom sposra ditt visa och det ända som kan stoppa dig då tror jag är typ belastningregistret. Jag pratade med svenska ambassaden nyss och dom sa att jag, som inte kan bli sponsrad ev den resort jag vill p.g.a. för lite erfarenhet, kan få visa om jag 1. blir anställd 2. dom som anställde mig ansöker till japanska myndigheter om visa till mig 3. söker visa i sverige, efter att det blivit godkänt i japan. Så fattade jag det i alla fall, hoppas det stämmer! Jag har dock inte blivit anställd eller fått visa än så jag tar också gärna emot tips..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ella_swan94, post: 1042450, member: 149089"] Hej! Jag vill också till Japan! Jag tror att med sponsrade visan är det bara upp till resorten om du får bli sponsrad eller inte, så vill dom ha dig så kan dom sposra ditt visa och det ända som kan stoppa dig då tror jag är typ belastningregistret. Jag pratade med svenska ambassaden nyss och dom sa att jag, som inte kan bli sponsrad ev den resort jag vill p.g.a. för lite erfarenhet, kan få visa om jag 1. blir anställd 2. dom som anställde mig ansöker till japanska myndigheter om visa till mig 3. söker visa i sverige, efter att det blivit godkänt i japan. Så fattade jag det i alla fall, hoppas det stämmer! Jag har dock inte blivit anställd eller fått visa än så jag tar också gärna emot tips.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan working visa
Tillbaka
Topp